Pozostałe Portal medyczny logo

LekarzPomaga.pl - Pozostałe

Pytania dotyczące innych dziedzin

Przedwczesny wytrysk

Witam mam problem z przedwczesnym wytryskiem od bardzo dawna jest mi z tym ciezko ponieważ nie mogę przez to ułożyć sobie życia z kobietą czy jest metoda lub lek ktory by mi pomogł chodź trochę? proszę o pomoc bo juz nie wiem co mam z tym zrobić.

Odpowiedzi udzielił:
lek. Michał Osuchowski

Lekarz specjalista patomorfolog

Sotalol

Od kilku dni przyjmuję Biostal 40 mg dwa razy dziennie,lekarz zapisał mi ten lek bo moje skurcze dodatkowe ok 180 na dobę(holter) były dla mnie męczące.Serce mam organicznie zdrowe(echo serca) i wyniki badań w porządku-elektrolity,glukoza,hormony tarczycy.Diagnoza; dodatkowe skurcze komorowe w zdrowym sercu. Wcześniej brałam Betozk 0,25 mg ale ...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Magdalena Pikul

Lekarz specjalista pediatra

Seks analny, ból brzucha

Witam, Moje pytanie jest dość intymne i nieco dziwne. Jestem heteroseksualny. Jakiś czas temu po imprezie (jedzenie na mieście i picie alkoholu) wylądowałem z partnerką, w łóżku. Pod wpływem emocji, alkoholu, partnerka "zaproponowała" zabawę analną, w moją stronę. Po dwóch dniach zaczął boleć mnie brzuch (celowo piszę "brzuch"...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Michał Osuchowski

Lekarz specjalista patomorfolog

Higiena Intymna

Witam , dręczy mnie pewna nie wygodna przypadłość już od ponad dwóch lat . Nie poszedłem z tym do lekarza bo się krępowałem , dopiero teraz zobaczyłem że jest możliwa porada Online . Co mnie trapi ? Mam problem z higieną intymną mianowicie często (nawet 3-6 razy dziennie) bez powodu muszę udać się do toalety i podetrzeć sobie pupę . I ...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Magdalena Pikul

Lekarz specjalista pediatra

PEG

W jaki sposób zoganizować zabieg wszczepienia PEGu u osoby bez kontaktu, choroba Alzheimera, 85 lat, moja Ciocia. Rejon Warszawy. Bardzo pilne!

Odpowiedzi udzielił:
lek. Magdalena Pikul

Lekarz specjalista pediatra

Zakażenie Drogą Płciową

Witam, mam wielki jak dla mnie problem, ostatni raz 6 grudnia zeszłego roku korzystałem z usług erotycznych. Od kilka dni mam bóle w pachwinie, boję się, jakieś choroby, przenoszonej drogą płciową. Rok temu robiłem sobie badania na obecność wirusa HIV, z wynikiem ujemnym. Jednak teraz mam dziwne objawy, ból nóg dwa dni temu, teraz delikatnie pac...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Magdalena Pikul

Lekarz specjalista pediatra

Pytanie o preejakulat

Witam. Ostatnio doszło do zbliżenia z dziewczyną. Podczas wejścia do pochwy, nie użyliśmy prezerwatywy. Po kilkunastu sekundach miałem uczucie, że zbliża się wytrysk... Wtedy wyszedłem, i nie doszło do wytrysku. Mam pytanie, czy mógł to być preejakulat? Zaznaczam, że Na penisie nie było żadnego śladu cieczy, ani płynu! Po prostu obszar główki pe...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Michał Osuchowski

Lekarz specjalista patomorfolog

Czy to zarażenie chorobą weneryczną? (camera 1)

Witam, chciałabym zasięgnąć informacji na pewien temat, zadaję pytanie tutaj ponieważ nie wiem nawet do jakiego lekarza udać się z tym zapytaniem. Pewien czas temu zaczęłam się spotykać z pewnym chłopakiem. Nie miałam wcześniej żadnych partnerów seksualnych. Mieliśmy spróbować seksu oralnego, jednak w trakcie doszło do jego krwawienia (noszę apa...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Magdalena Pikul

Lekarz specjalista pediatra

Czy to choroba wątroby/nerek? (camera 3)

Ponad 6 lat temu nadużywałam leki przeciwbólowe zawierające paracetamol (głównie apap, ibuprom). Od 2 lat mam problemy ze zdrowiem, ktore ostatnio bardzo sie nasiliły(jestem ciągle senna i zmęczona, mam depresję, siniaki na nogach). Zastanawiam się czy to może mieć wpływ z nadużywaniem leków w młodości, np. czy to może być choroba wątroby czy ne...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Magdalena Pikul

Lekarz specjalista pediatra

Pamięć, koncentracja

Witam, zwracam się do Państwa z prośbą o udzielenie odpowiedzi na pytanie dotyczące środków farmakologicznych poprawiających zdolności poznawcze, zwiększające koncentracje i efektywność uczenia się. Nie mam tu na myśli lecytyny, miłorząbu japońskiego i innych podobnych preparatów, których działanie nie jest dostatecznie wysokie.

Odpowiedzi udzielił:
lek. Michał Osuchowski

Lekarz specjalista patomorfolog