Psychiatra Online, Psychiatria Portal medyczny logo

LekarzPomaga.pl - Psychiatra Online, Psychiatria

Zaburzenia psychiczne i choroby psychiczne

Izotretyna - lek na trądzik a stan psychiczny

Dzień dobry, Mam 22 lata. Od grudnia 2018 leczę trądzik lekiem "IZOTEK", leczenie mam rozpisane na okres 1 roku. Zdecydowałem się na kurację, gdyż maści, antybiotyki leczyły moją twarz krótkotrwałe. Miałam problemy z trądzikiem ale zmiany trądzikowe nie były duże - nie powodowały u mnie smutku czy braku samoakceptacji. Wcześniej byłam mocna psyc...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Anna Posmykiewicz

Specjalista chorób dzieci

Ból głowy, oczodołu i oczu, niepożądane działanie leków

Witam 7 miesięcy temu miałam podany kwas hialuronowy w dolinę łez za pomocą kaniuli. Po dwóch dniach zaczęło się pieczenie twarzy, ból, uczucie gorąca, ból oczu. Po trzech miesiącach lekarz wykonujący zabieg, zaproponował zabieg ulthera,w celu szybszego rozpuszczenia się kwasu.Przez kilka dni była poprawa. Do tej pory odczuwam ból oczu,uczucie w...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Paweł Międzybrocki

Lekarz rezydent w trakcie specjalizacji z neurologii

Po operacji

Witam-moje pytanie raczej dotyczy sfery psychologicznej i brzmi jak żyć dalej bez ciągłego strachu o zdrowie.Jestem 4 mies.po operacji raka brodawkowatego tarczycy,wariant klasyczny.Klasyfikacja wstępna hist.pat to PT1b,w preparatach pooperacyjnych brak węzłów chłonnych.Zostałam zakwalifikowana do terapii radiojodem,którą przeszłam miesiąc temu-...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Anna Posmykiewicz

Specjalista chorób dzieci

Nieświadome łykanie silnego Modulatora GABA przez 2 miesiące!

Dzień dobry, nigdy nie brałem żadnych leków, nie zmagałem się z uzależnieniami a wpadłem chyba w poważne tarapaty. Jakiś czas temu zainteresowałem się suplementami wspomagającymi prace mózgu, skupienie koncentracja jakieś piracetamy i tym podobne. Pozamawiałem ze sklepu internetowego kilka specyfików w tym coś o nazwie Phenibut. I tak łykałem te...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Anna Posmykiewicz

Specjalista chorób dzieci

Klimakterium, menopauza, zmiany nastrojów, bezsenność

Witam ! Sprawa dotyczy mojej żony ma 50 lat i już od 3,5-4 lat przechodzi klimakterium w chwili kiedy dowiedziała się że to już nastaje to nie mogła dopuścić myśli ze to już. Stopniowo powoli zaczęła się zmiana w psychice próbowała pomocy u rożnych terapeutów typu EFT skutkowało to ale na krótki czas. Na dzień dzisiejszy stan psychiczny jest tak...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Anna Posmykiewicz

Specjalista chorób dzieci

Poważny problem z wybudzeniem się ze snu

Dzień dobry mam 23 lata i od roku, może dwóch, nie mogę wybudzić się ze snu. Nie chodzi o to, że wstaję 30 minut po usłyszeniu budzika. Nie słyszę go w ogóle. Ludzie, kiedy proszę ich o telefon rano, dzwonią po 40-50 razy - nic. Ustawiam budzik na laptopie, naprawdę tak głośny, że budzi sąsiadów z dołu i góry, który jest w stanie dzwonić przez ...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Magdalena Pikul

Lekarz specjalista pediatra

Nerwica, bezsenność, stany lękowe i kołatanie serca

Witam ! To zaczęło się bardzo niewinnie, około dwóch tygodni temu nie mogłam spać jedna noc przez dość długi czas i na drugi dzień wmówiłam sobie ze muszę iść spać wcześniej żeby ODESPAĆ dodam nigdy wcześniej nie miałam problemow ze snem zasypiałam niemal natychmiastowo (wydaje mi sie ze te pierwsze problemy mogły być spowodowane hormonami gdyż ...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Magdalena Pikul

Lekarz specjalista pediatra

Czy alergia na roztocze kurzu może powodować nerwicę?

Witam, dziękuję za poprzednią odpowiedz (https://lekarzpomaga.pl/pytania-uzytkownikow/kardiologia/zespol-barlowa-kolatanie-serca-arytmia-zmeczenie-i-napady-leku) ,mam jeszcze jedno pytanie,ostatnio wykryto u mnie lekką alergię na roztocze kurzu,przechodziłem parę zabiegów na nos, korektę przegrody nosowej i wycinanie przerośniętych małżowin noso...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Magdalena Pikul

Lekarz specjalista pediatra

Proplanolol, lek na uspokojenie, czy mogę brać?

Witam Pana odroku mam takie dziwne drzenie jakby w srodku klatki piersiowej nasila sie to gdy kłade sie spac i czasem taki lekki ból w klatce i i ogólnie jetem wciąz poddenerwowany. neurolog mi przepisał benzodiazepiny i przez jakis czas brałem ale kuracja sie zakonczyła a objawy znów wróciły . chodzi o to ze cchciałbym zachowac jasnosc umysł...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Magdalena Pikul

Lekarz specjalista pediatra

Problem z czytaniem na głos

Dzień dobry od pewnego czasu mam pewien problem. Zacznę od początku, w podstawówce czy gimnazjum gdy miałam coś przeczytać na przedstawieniu to nie było problemu, występowałam w przedstawieniach itp. Wiadomo stresowałam się na przykład w 3 klasie gimnazjum gdy miałam przed wszystkimi recytować, aale nie w takim stopniu jaki jest teraz. Jak poszł...

Odpowiedzi udzielił:
lek. Magdalena Pikul

Lekarz specjalista pediatra