LekarzPomaga.pl - BÓL JĄDER, GŁÓWNIE LEWEGO POMIMO STOSOWANIA ANTYBIOTYKÓW

Układ moczowy -drogi moczowe (moczowody, pęcherz moczowy, cewka moczowa) oraz męskie narządy rozrodcze

Ból jąder, głównie lewego pomimo stosowania antybiotyków

Odpowiedzi udzielił:
lek. Jakub Niedomagała

Specjalista medycyny rodzinnej

Opublikowano:

Użytkownik:

Ból jąder/jądra zwłaszcza lewego przy silnym bólu jąder odczuwam ból karku sztywnienie oraz prawej nogi od kolana w dół po wizycie w klinice w sant albans Anglia zrobionych badaniach krwi moczu wymaz z penisa gdzie badania moczu i wymaz były robione 2 razy w 2 tygodniach odstępu lekarz stwierdził że wszystkie badania są negatywne nic nie znaleźli biorę jakieś antybiotyki 2 razy dziennie a jądra jak bolały tak bolą ból nasila się kiedy zaczynam prace około godziny 17tej i trwa do północy jestem kierowcą ciężarówki staram się mieć wszystko luźne jak siedzę za kółkiem
Nie widzę żadnych zmian na skórze penisa tylko ten ból kilka godzin dziennie za 2 dni kończę antybiotyki a ból jak był tak jest angielski specjalista od tych spraw powiedział jak po antybiotykach ból nie zniknie to mam iść do lekarza gp ogólnego bo badania nie wykrył żadnych bakterii

Informacje dodatkowe:

Leki jakie biorę 2 razy dziennie to
Metronidazole 400g
Dexycycline 100mg

Tagi publikacji: ból jądra, ból jąder, zapalenie jądra, zapalenie powrózka nasiennego, żylaki jądra

Lekarz:

Szanowny Panie, ból jąder nie musi wynikać z infekcji, może być związany np. z żylakami powrózka nasiennego, wówczas leczenie antybiotykami nie będzie skuteczne. Proponuję wykonać badanie usg jamy brzusznej i moszny. Uzyskany wynik musi obejrzeć urolog, który postawi ostateczną diagnozę i zaleci dalsze postępowanie. Ból jąder może wynikać również ze zmian zapalnych jąder, najądrzy, prostaty. Wówczas leczenia antybiotykami i lekami przeciwbólowymi i przeciwzapalnymi powinno zmniejszyć dolegliwości i stopniowo powinny ustępować.
Poza tym proponuję też wykonać zdjęcie rtg kręgosłupa - być może bowiem bòl jąder oraz drętwienie kończyn i drętwienie karku może byc spowodowane uciskiem na nerwy rdzeniowe np. na skutek zmian zwyrodnieniowych lub przepukliny jądra miażdżystego. Pozdrawiam serdecznie.

Zadaj pytanie lekarzowi

Zadaj pytanie lekarzowi